sobota 9. listopadu 2013

DO KOŠE: Říjen 2013 - část 3

Poslední část produktů, které po říjnu letí "do koše". Tento díl věnuji dekorativní kosmetice, ve které jsem si dělala pořádek a našla několik zkaženek.



28. Rimmel Hide the Blemish Concealer
Korektor, který jsem si oblíbila na střední škole. Dobře kryl, byl krémový a nestál majlant. Od doby, kdy jsem chodila na střední, uběhla už spousta času. Měnil se mi typ pleti a našla jsem nové favority. Přesněji řečeno už nepoužívám tuhé korektory. Pokud bych si ale nějaký měla vybrat, byl by to tento nebo ještě jeden od Astor.

29. Essence Pure Skin Concealer
Dvoufázový korektor na pupínky. Koupila jsem ho loni na výprodeji Essence. Za super cenu odvedl dobrou práci. Hlavně mi pomáhala jeho léčivá část, tu krycí jsem používala spíš pod oči. Dobrý produkt za tu cenu. Bohužel už se zkazil.

30. + 31. NYC Cover Stick Concealer
Když byly v kurzu barevné korektory, pořídila jsem si tyto dva od NYC. Jeden zelený na červená místa a druhý žlutý na kruhy pod očima. Oba jsou čirá hrůza! Možná i přes obal je vidět, jak nechutně jsou rozpatlané. Kdyby aspoň šly na pleti pořádně rozmazat... Ne, ony si sedly a byly vidět. I po přetření makeupem byla ta barva vidět, byla ale vidět i barva těch nedostatků, které to mělo zakrýt. Dala jsem jim několik šancí, ale další už nedostanou a vyhazuji je.

32. Miss Sporty Anti Blemish Cover Stick
Super korektor pro mladé slečny. Dobře kryl pupínky, byl celkem suchý a snad i pomáhal v léčení akné. Používala jsem ho na střední, takže je čas mu udělat pápá.


33. Holika Holika Essential Petit BB
BB cream, kterému jsem věnovala samostatnou recenzi. Takže tu si můžete přečíst. Já už ho nekoupím, ale mnohým z vás by mohl vyhovovat. Levný a celkem dobrý asijský BB.

34. + 35. Revlon Colorstay make-up
O tomto make-upu už bylo v blogosvětě napsáno mnohé. Byl to můj první opravdu dobrý make-up. Pořídila jsem ho v NY na svatební cestě a udělala si zásoby. Jedno balení patří ke starší kolekci (to vpravo), druhé k novější kolekci. To pravé jsem dopotřebovala, levé se bohužel zkazilo, takže ho musím vyhodit úplně plné. :-( Taková škoda. Aspoň mě to naučí nekupovat make-up do zásoby. Možná se k němu v budoucnu vrátím, skvělý byl hlavně na večerní použití. Jo a měla jsem variantu pro smíšenou a mastnou pleť.

36. Lioele Triple The Solution BB Cream
Jeden z mých nejoblíbenějších BB. Má velmi zvláštní vůni, která mi byla nejdřív protivná, ale teď jsem do ní zamilovaná. Má střední až plné krytí, přirozenou barvu a zanechává pleť rozzářenou. Nic pro ty z vás, které máte rády přirozený vzhled pleti. Tohle BB miluju a mám už další. Mimochodem, odstříkla jsem kamarádce, která má chudák akné horší než já a je z něj nadšená. :-)

37. Astor Anti Shine Mattitude pudr odstín 002
Pudr, který se směle může srovnávat s vychvalovaným Stay Matte. Připadal mi úplně stejný. Je určen na normální a mastnou pleť. Balení úplně stejně na prd jako u Rimmelu. Kvůli tmavší barvě jsem ho používala v létě. Už je ale vydřený a dost starý, takže se loučíme.


38. + 39. ELF rozjasňovače odstín Spotlight
Oba tyhle rozjasňovače vypadaly hezky na pleti. Tím ale jejich pozitiva končí. Ten tekutý vlevo má barevnou a tekutou složku, které se neustále oddělují. Takže pokud ho dobře neprotřepete, kape vám z rozjasňovače jen voda. Druhý je krémový tuhý v tyčince. Nevadí mi silikony, ale tenhle je silikonový až moc. Pleť vám ucpe úplně nechutně. Oba produkty smrdí umělou citronovou parfemací. Lidem v mém okolí to vonělo, mně teda vůbec. Za 39 Kč dobrý, výsledný efekt skvělý, ale já si radši připlatím za ty další vlastnosti.

40. Miss Sporty lak na nehty odstín 310
Laky od Miss Sporty mám ráda. Jak už jsem několikrát říkala, nosím asi tak tři odstíny laků a asi tak třikrát do roka. Pokud si ale lak koupím, je to buď Miss Sporty, nebo Rimmel Lycra Pro. Oba dlouho vydrží a mají silný plochý kartáček. Bohužel mi tenhle lak už zatvrdl, takže ho musím vyhodit. Už mám doma další trošku víc růžový.

41. MUA krémové tvářenky - odstíny Blossom a Yummy
Viz samostatná recenze. Čirá hrůza srovnatelná s krémovými tvářenkami od Essence. Sice se trochu "rozkreslily", ale zase zhrudkovaťely.

42. Rimmel Powder Blush odstín 131 Madeira
Kupovala jsem ji už na střední. Nemám co vytknout, sloužila dobře. Bohužel už je stará, vydřená a na mě moc tmavá

43. (asi) Miss Sporty korektor v tužce
Pěkný nápad, dát korektor do vysouvací tužky. Tím to ale končí, korektor nekryje, a tak se loučíme.


44. + 45. Miss Sporty Studio Lash řasenky
Za málo peněz hodně muziky. Řasenky stály něco kolem 70 korun, mají plastové kartáčky a dají se s nimi vykouzlit krásné, dlouhé a husté řasy. Jsem zhýčkaná MaxFactorem, ale pokud bych si ho nemohla dovolit, rozhodně bych kupovala tyto řasenky. Ta růžovější byla lepší, měla kartáček o něco hustší a pravidelný. Doporučuji!

46. Manhattan Lips2Last dlouhotrvající dvoufázová rtěnka (barva + lesk) odstín 59C
Krásná starorůžová barva. Rtěnka slibovala dlouhou výdrž. To splnila. Ale... Pokud má Rimmel lak na rty, tohle je beton na rty. Nedostanete to dolů ani micelárkou. Po půl dni se vám to začne ze rtů loupat a praskat jako jílová maska. Pokud má takhle fungovat dlouhotrvající rtěnka, děkuju, nechci. Moc jsem chtěla, aby to fungovalo. Teď už se to naštěstí zkazilo...

47. Astor Soft Sensation Double Excelence dvoufázová rtěnka odstín 002
Skvělá starorůžová barva. První fáze je "lip plumper", bílá rtěnka, která má zvětšit objem rtů. To jí jde moc dobře, jemně štípe a opravdu rty nafoukne. Na ni dáváte klasickou barevnou rtěnku, která pěkně voní, dlouho vydrží a má nádhernou barvu. Bohužel už jsem ji vypotřebovala a bohužel už se neprodává. :-( Kdybyste věděli, kde ji sehnat, napište mi prosím.

48. S-he třpytivé oční linky
Tyhle oční linky jsou jediné svého druhu, které mi plně vyhovují. Třpytky se opravdu přenesou na oko (ne jako u ELF), nevytvoří tam krustu (to dělá ELF) a krásně rozzáří. Používám je do spodního vnitřního koutku oka. Z těchto už nic nevydoluju, mám ale koupené další. Doporučuju všem!

49. + 50. Manhattan X-treme Last Lipliner - odstíny 66T fialová, 94T hnědá
Koupeno loni na Essence výprodeji. Za prvé, tmavohnědá a tmavofialová konturka na rty? WTF? Všimla jsem si toho až doma, kupovala jsem je i používala jako tužky na oči. Sloužily skvěle, než se rozpadlo balení, tužky byly vysouvací.

51. Essence Metallic Eye Pencil - bílá
Bílá metalická tužka na oči. Moc nekreslila, moc nedržela. Hlavně nemám ráda ořezávací tužky. Tahle už ale ořezat nejde, furt se láme. Vypotřebovala jsem ji při používání Phillips Lumea (chcete recenzi?).

Konec. Že ale ukázkově spotřebovávám? :-)

7 komentářů:

  1. Taky bych si v těhle věcech mohla udělat pořádek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Makeup od Revlonu je můj nejoblíbenější. Mám variantu pro mastnou pleť a opravdu hodně mi vyhovuje. Miss Sporty korektor mám také, akorát hodně zvýrazňuje suchá místečka na pleti. Od Rimmelu jsem si teď pořídila řasenku asi za 70,- a jsem s ní spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. :D Taky jsem teď spotřebovávala - stará paletka L´Oreál, stíny e.l.f. (hrůza prášivá), lesk Alverde (zvláštní pachuť), stíny Alverde (Sleek a Gosh jsou lepší a nemám důvod je dál opatrovávat, i když jinak byly moc hezké, fajn na jemné líčení), tužka na oči Dermacol (tvrdá, blbě kreslila), korektory Essence (na yýprodeji jsme jich dostala hodně a asi bych to nesdělala), krém na ruce Himalaya (lepí to jak vteřiňák) a asi několik dalších věcí.
    Na jednu stranu je mi líto, že takhle vyhazuji peníze, ale nic není věčný a i prošoupaný džíny za 1400 Kč musí časem do koše :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak těm MUA tvářenkám se budu vyhýbat.. Jinak laku je mi až líto, vypadá krásně. A ty korektory Miss sporty používám spolu s Essence vlastně pořád, u mě by neměly šanci se zkazit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, rada by som ťa pozvala na moju prvú giveaway, hrá sa o krásne šaty (môžeš si vybrať). Budem rada ak ma podporíš :) http://myself-romi.blog.cz/1311/1-giveaway-sammydress-stylish-dresses

    OdpovědětVymazat
  6. Najdu někde recenzi na Lumeu? a jaký její typ přesně máš? děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenzi jsem nepsala. Každopádně z Lumey jsem nadšená. Sice mě chlupů nezbavila, ale ty aspoň značně prořídly, zpomalily růst a hlavně hnusně nezarůstají. Model přesně nevím, ale je to takový ten novější, který umí bleskat na jedno zmáčknutí a má nástavec na knír. :-)

      Vymazat