pátek 27. září 2013

Výběr parfému - díl #1 - úvod

Jsem už asi dost stará, abych si vybrala nějakou "lepší" vůni než od Avonu nebo z drogerie.
Předem se všem do terminologie zasvěceným omlouvám, že budu používat označení parfém. Jelikož parfémy už bohužel na české scéně skoro neseženete, já budu lovit ve vodách parfémových vod.

Pořídila jsem si opravdu velké množství vzorečků EDP (Eau de Parfum - parfémových vod) a jala jsem se je testovat. Pár favoritů i pár antifavoritů už mám a postupně vám je tu představím.

Dnes se podíváme na fotku vzorečků, jak vypadají všechny pohromadě. Mám je z parfums.cz a ani si nepřejte vědět, kolik jsem za ně dala peněz. Bohužel mě nikdo nesponzoruje. :-)


Musím přiznat, že už teď po prvním očichání mám minimálně 3 srdcovky. Jednu z nich už jsem si pořídila v plném balení, druhá čeká na Ježíška a třetí pořídím mamince a budu pravděpodobně ustříkávat do atomizéru. ;-)

Jaké jsou vaše oblíbené vůně? Ráda se inspiruji.

1 komentář:

  1. Ou, paráda. teším sa :) Mne sa momentálne dosť páčia vône od Beyoncé.

    OdpovědětVymazat