čtvrtek 19. září 2013

TAG: Never have I ever...

Tento tag se mi zalíbil u In Your Face a rozhodola jsem se ho také sepsat.

Takže deset věcí, které jsem já nikdy nedělala, i když spousta lidí je třeba dělá běžně:

1. Nikdy jsem nepracovala jinde než v bance.
Už brigádičky při škole jsem všechny absolvovala v bance. Mamka tam pracovala, tak bylo snazší něco takového sehnat. Jsem moc ráda, že jsem se vyhnula mekáčům a call centrům. 

2. Nikdy jsem si nebarvila ani nežehlila vlasy.
Jednou jsem vyzkoušela tónovací šampon, ale chytl mi do zelena. Byla jsem ráda, že se po pár umytích z vlasů ztratil.
Nejsem stádní typ, abych musela mít jednu z univerzálních barev z krabičky. Všechny holky s pěknou přírodní středně plavou barvou se barví na hnědo nebo na blond. Proč? Většina lidí mi moji barvu chválí a ptají se, v jakém kadeřnickém salonu mi tak pěknou vykouzlili. Jo lidi, možná se tak narodila...
Hlavním důvodem, proč se nebarvím, je ale strach. Bojím se, že bych o vlasy přišla. Pár vypelichaných jsem už viděla a díky nechci.

3. Ze svých dvou (Bc., Ing.) diplomů jsem ani jeden neměla "modrý".
Vysoká mě, na rozdíl od střední, moc bavila. Studovala jsem svůj vysněný obor, kterému jsem se jako koníčku věnovala i celou střední. Teď v něm i pracuju a moc mě baví.

4. Nikdy jsem na očích neměla oční linky.
Teda takhle, pokoušela jsem se je udělat. Nikdy to ale nedopadlo tak, abych mohla vyjít na ulici.

5. Nikdy jsem si nekoupila nic v Lush.
Já nevím co všichni mají na Lushi. Mně ten obchod smrdí jen projdu kolem. Párkrát jsem vkročila i dovnitř, osahala a očuchala ty jejich produkty, a ani to mě nepřesvědčilo, abych si něco koupila. Navíc ty ceny jsou podle mě dost přemrštěné.

6. Nikdy jsem neuměla dějepis.
Teď, když už mám i vysokoškolský titul, se konečně můžu přiznat. Nikdy jsem se nebyla schopná z dějepisu naučit ani jednu stránku A4 z učebnice. Na začátku střední jsem při každé hodině dějepisu trpěla, dokonce jsem měla žaludeční neurózy kdykoliv jsme měli dějepis mít. Postupem času na moji totální dějepisovou neschopnost přišel i učitel a dospěli jsme k tiché dohodě, že já ho nebudu opruzovat a on mě nebude vyvolávat. Testy jsem vždycky nějak opsala, nebo jinak zašmelila... No a zatímco učitel každého zkoušel minimálně dvakrát ročně ústně, mě ani jednou. Takové jsem měla štěstí, kdyby ne, neudělám ani střední. :-)

7. Nikdy jsem se neodstěhovala ze svého rodného bytu.
Už nebydlím s rodiči, ale s manželem. Žijeme ale stále v bytě, kde jsem od malíčka vyrůstala. Byla jsem tu v dětství, při studiu na vysoké (studovala jsem i bydlela v Praze), po svatbě. Rodiče se odstěhovali do baráčku ve středních Čechách.

8. Nikdy nepřežila žádná kytka moje zacházení.
S kytkama to prostě neumím. Buď je zalévám málo a uschnou, nebo moc a zplesniví. Už jsem se začala bát, až jednou budu mít dítě, zahubím ho úplně stejným způsobem. Když jsem si ale pořídila potkany, zjistila jsem, že živí tvorové u mě přežít můžou, a dokonce i prospívat. Kluci jsou tlustí, spokojení, nic jim nechybí. :-)

9. Nikdy jsem nebyla v cirkuse.
Ani nevím proč. Možná proto, že mamce tento druh zábavy vůbec neseděl a mě ani nijak nelákal.

10. Nikdy jsem neochutnala nic mátového bez toho, aby se mi zvedl žaludek.
Mátu prostě nemůžu ani cítit. Je mi špatně, jen na ni pomyslím. Musím dokonce používat i bezmátovou pastu na zuby, takovou tu homeopatickou.

Budu ráda, když tag taky zpracujete. Nikdy bych nevěřila, jakou práci mi dá vymyslet deset věcí, které jsem nikdy nedělala.

Žádné komentáře:

Okomentovat