sobota 21. září 2013

NEW IN: DKNY kabelka a peněženka

Mám se prý pochlubit svým manželem, říkal. :-) To já udělám velmi ráda. Můj skvělý muž si přečetl článek o luxusních černých kabelkách, No a můj skvělý muž mi jednu z nich koupil. Vyrazili jsme do butiku DKNY v Arkádách Pankrác. Sice neměli variantu ze saffiano kůže, ale měli tam krásnou lesklou kůži v hudson úpravě. Je to taková skoro lakovka, ale lakovaná není, jen leštěná. Krásně voní a krásně koženě vrže. :-)
Ke kabelce mi manžel pořídil ještě stejnou peněžěnku. Mám pouze velkou od Tory Burch, ale tahle malá je praktická a rozhodně ji využiji.


Jak se vám tyhle krásky líbí?

Cena kabelky byla 7 000 Kč, peněženka stála 1 800 Kč.

6 komentářů:

  1. No to je nádhera, taky bych si jednou chtěla udělat takovou radost :).

    OdpovědětVymazat
  2. Aww, hned bych jim taky našla doma místo :3

    OdpovědětVymazat
  3. Máš parádního muže!!! Já jen nikdy nepřišla na chut čemukoliv lakovanému, zlatému apod., což ti může být jedno, jen odpovídám na otázku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyřídím. :-) Nechuť k lakovanému chápu, tahle kabelka naštěstí lakovaná není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslela jsem lesklému :-) Omlouvám se.

      Vymazat
  5. Ja vse leskle a lakovane miluju (ne teda vse, jen kabelky a boty), za me palec nahoru, to je moje pritelkyne prska pri sebemensi zmince o nakupu jakekoliv kabelky, natozbtakhle luxusnim :) Mas stesti!! Uzij si to!

    OdpovědětVymazat