sobota 10. srpna 2013

WISHLIST: Černé kabelky aneb kdyby mi nebylo líto vyhodit desetitisíce

Název článku mluví za vše. Momentálně sháním černou kabelku a nabídka českých obchodů mě tradičně vůbec neuspokojuje. Sháním koženou kabelku, která pokud možno nevypadá jako lepší kousek od Vietnamců. Člověk by řekl, že to není nijak náročná podmínka, ale opak je pravdou.

Dnes vám ukážu pár kabelek, které patří do takových cenových relací, ze kterých se mi protáčejí panenky. Ne, že bych si ty kabelky nemohla dovolit, ale za ty peníze bych si je spíš vystavila do vitríny a nikam je nenosila. :-)

Seřadím je od nejdražších po nejlevnější.

1. Hermes Birkin (cena přes 350 000 Kč)



2. Louis Vuitton Alma Epi Leather (cena cca 55 000 Kč)




3. Givenchy Antigona (cena cca 42 000 Kč)

4. Prada Saffiano Leather Tote (cena cca 38 000 Kč)



5. Michael Kors Miranda (cena cca 28 000 Kč)
6. Sophie Hulme Tote (cena cca 18 000 Kč)



7. Tory Burch Robinson Satchel (cena cca 10 000 Kč) - už dlouho uvažuji nad koupí



8. DKNY Saffiano Bowling Satchel (cena cca 7 000 Kč) - mám ji obhlédnutou z Vídně a uvažuji nad koupí





Líbí se vám některá z těchto kabelek? Máte tip na nějakou cenově přijatelnější koženou s nápadem?

6 komentářů:

  1. líbí se mi úplně ta poslední, ale nikdy bych za to tolik peněz nedala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou pěkné no..jedinou jejich chybou jsou ty ceny :D

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechny, nemají chybu. Nejvíc asi ta druhá od LV, ale to je až trapný říkat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach tie sú! Nádhera! Ak by som tie tisíce mala ani neviem ktorú by som si vybrala :)

    Pozývam Ťa na giveaway o krásnu peňaženku Desigual GIVEAWAY DESIGUAL

    OdpovědětVymazat
  5. prijde mi to zbytečné dávat tolik za kabelku
    ahoj zvu te na mou giveaway o krásné balerýnky od Ani Lublin, http://navesnici.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html :-) hodně štestí!

    OdpovědětVymazat
  6. Prada a Michael Kors jsou pro mě kousky s velkým K.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat