čtvrtek 4. července 2013

NEW IN: Tělová másla vol. 2 aneb cvok jménem ATG

Jsem magor, lidičky. :-)
Pamatujete na nedávný new in s tělovými másly? Zde připomenutí: http://alltinygems.blogspot.cz/2013/06/new-in-telova-masla.html

Co čert nechtěl, před dvěma týdny jsem zavítala do Palladia a náhodou procházela kolem The Body Shop obchůdku. No a nedalo si nevšimnout, že tam měli slevy na tělová máslíčka a sprchové gely. Vykulila jsem oči a upalovala pryč. Je vám asi jasné, že jsem se tam po probdělé noci druhý den vrátila a nakoupila. No a jelikož měli slevy zrovna na ta másla, která jsem ještě doma neměla, musela jsem je koupit. Vždyť byla za polovinu ceny! :-)
Takže mám nová máslíčka s vůní maracuja (200 Kč), borůvka (200 Kč), malina (200 Kč) a broskev (290 Kč). Skvělý dárek jsem si to nadělila k narozeninám, že?


Moje kompletní The Body Shop tělovo-máslová kolekce teď vypadá takto.


4 komentáře:

  1. Takové pěkné obaly hned bych je potřebovala :D♥

    OdpovědětVymazat
  2. Minimálne obaly vyzerajú krásne!!Juj brala by som všetky...fakt krásny darček ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla jednou doma 13 nebo 15 druhů, naštosované na sobě v komínku. A prázdných krabiček od másel mám u našich desítky, mám v tom uložené věci na DIY a šití. Bydlela jsem v UK na konci gymplu a tohle bylo moje guilty pleasure, nakupovat v TBS másla, měla jsem každý týden nové. Pak jsem je rozdala a udala, po několika letech milování TBS se mě začalo protivit složení, co jsem nastoupila na biochem. obor a trochu to začala zkoumat, jsem si nic nového nekoupila a stále doma něco mám a nepoužívám. Nejvíc mi vždycky vonělo mango a vánoční limitky (perník a vanilka). Ty nové obaly vypadají dobře, je to hezky jednoduché, takové už nemám, přestala jsem s TBS někdy minulé léto.

    OdpovědětVymazat