sobota 27. července 2013

LADYBOX červenec 2013

Edice Just Married vydaná v červenci na oslavu spojení Ladyboxu se Senzaboxem je opravdu nadupaná. Boxík obsahuje skutečně velké množství produktů. Myslím si, že každý si tam najde něco, co ho uspokojí.
Mě tyto produkty celkem potěšily, i když jsou tam samozřejmě i takové, ze kterých metr vysoko neskáču. Nic mi ale vyloženě nevadí.


Tak jdeme se mrknout dovnitř krabičky.


Palmolive Mediterranean Moments sprchový gel
Tenhle sprcháč byl v krabičce v plném balení 250 ml. Obsahuje marocký arganový olej a výtažky z mandlí. Sama bych si tento sprchový gel určitě nekoupila, preferuji totiž ovocné vůně. Tato vůně je spíše parfémová, těžší, orientální. Včera jsem se s ním už sprchovala a musím říct, že byl opravdu velmi příjemný a vůně poměrně dlouho vydržela. Ve spojení s mým marakujovým tělovým máslem z Body Shopu mi připravil příjemné spaní.

FamousX Brow Addict set na obočí
Fajn věc. Obsahuje tři stíny na obočí, vosk, štěteček a pinzetku. Ve víčku je velké zrcátko. Vytkla bych mu snad jen to, že vosku obsahuje na můj vkus poněkud málo. Ale tak zase vosku mám hafo v mých (třech) sadách na obočí od ELFu. :-) Super bude na cesty, protože obsahuje opravdu vše potřebné pro úpravu obočí.

Yves Rocher Grand Rouge rtěnka - odstín 13 Rose Somptueux
Tady se Ladybox trefil na jedničku. Odstín rtěnky je nádherný, taková kombinace fuchsiově růžové s berry barvou. Takto zbarvené rtěnky miluju a už se moc těším, až v ní někam vyrazím. Co se mi jediné na rtěnce nelíbí je její vůně. Připomíná mi levné rtěnky z 90. let a evokuje ve mě pocit nižší kvality. A vlastně ještě jedna banalitka, a sice že absolutně neumím přečíst název toho odstínu. :-)

Libebit mýdlo Meduňka
Bomba! Mýdlo nádherně voní. Je 100% přírodní a ručně vyráběné. O značce jsem nikdy předtím neslyšela, ale vypadá to, že si od ní v budoucnosti něco dalšího pořídím. Mýdlo pravděpodobně nepoužiji na mytí, ale po vzoru našich babiček si ho strčím do šatníku, kde mi krásně provoní oblečení. Nevím jak vy, ale já mám glycerinovými mýdly problém, hned se mi rozpatlají a jsou na vyhození.

Lambre Classic Creamy Eye Colors Eye Shadow - odstín 05
Stín je krémový a naplněný v malé tubičce na způsob lesků na rty. I aplikátor je leskový. Barvu má metalickou, třpytivou, hnědo.bronzovou. Moc se mi líbí. Nerozetřené jsou podobné Color Tattoo. Rozetřené dají oku takový jemně hnědý lesk a moc pěkně to vypadá. Jsem spokojená.

L'Oreal Super Liner Blackbuster
Oční linky ve fixu od L'Oreal. Bohužel patřím k těm ženám, které se snad nikdy nenaučí kreslit si linky. Jediné, se kterými se mi to jakž takž daří, jsou ty gelové od Essence. Stejně mi moc nesluší a dělám si je spíše výjimečně. Linky asi poputují do exchange.

Macadamia Deep Repair Masque
Vlasová maska bez parabenů, alkoholu a bez krutosti (rozumějte netestovaná na zvířatech). Obsahuje oleje, a proto se jí trochu bojím. Za prvé jsem snad nikdy masku na vlasech neměla, za druhé mám vlasy nepoškozené a spíše mastné. Dám si ji asi jen do délek a uvidím, jaký bude mít efekt.

Líbej mě! balzám na rty
Super! Tento balzám voní nádherně po jahodách, vůně vůbec není chemická. Líbí se mi balení, je plechové a balzám se nabírá prstem, což mi maximálně vyhovuje. Vím, že tenhle produkt byl už v nějakém starším Ladyboxu a tehdy jsem ho všem strašně záviděla. A taky jsem si všimla ve videích a článcích, že ho holky v červencové krabičce neměly. Mám holt štěstí. :-)

i+m Naturkosmetik Berlin šampon Lesk citronu
Opět 100% přírodní produkt. Obsahuje sójový olej, heřmánkový extrakt, vitamín E, karnaubský vosk, citron a éterické oleje. Božsky voní, podobně jako meduňkové mýdlo. Bezva věc.

Rituals Tai Chi sprchová pěna 
Voní po bílém lotosu a zeleném čaji. Velmi příjemná svěží vůně, která by se mi zamlouvala třeba i ve formě nějakého tělového spreje. Sprchové pěny mám ráda, tudíž se i na použití této už moc těším.

Racio Cornies kukuřičké chlebíčky v hořské čokoládě
Kukuřičné chlebíčky si čas od času ráda dám a hořkou čokoládu mám moc ráda. Čím více kakaa obsahuje, tím je pro mě chutnější. Obyčejně nejím čokolády s obsahem méně než 75% kakaa. Tyto chlebíčky jsou potaženy 55% čokoládou, což je na podobný produkt velmi slušné. 

Objednaly jste si také Just Married edici Ladyboxu? Co na ni říkáte?

1 komentář:

  1. Famous je super značka, mám s ní jen skvělé zkušenosti. Kouknu po tomhle setu na obočí, vypadá fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat