pátek 3. května 2013

RECENZE: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus

Dáme si dnes recenzi na další BB cream, co říkáte?
Tentokrát půjde o The Oriental Gold BB Cream Plus od všemi oblíbené korejské značky Skin79. Já mám rozhodně oblíbenější značky, ale musím uznat, že tato je nejprofláklejší a nejvíc mainstreamová.




Co krém slibuje
Tento BB patří ke krémům s tzv. trojím efektem:

  1. zesvětlení
  2. zjemnění vrásek
  3. ochrana před UV zářením (SPF 30/PA++)
Krém s trojím efektem udržuje pokožku lesklou a má liftingový efekt. Sjednocuje tón a vylepšuje texturu pleti. Krém má výrazné hydratační schopnosti a ochraňuje pokožku před UV zářením. Velmi ženská červeno růžová barva na rty a tváře oživuje fádně zabarvené rty a tváře a dodává jim vitální vzhled. 

Varianty, odstín

Dostupný je pouze jeden odstín krému, pokud se nemýlím. Nemá úplně standardní šedavý tón, spíše výrazně béžový s velmi jemným růžovým podtónem. Také není úplně světlý, třeba jako ivory bych ho neoznačila, je o stupeň tmavší.
Co se týká ingrediencí, měl by obsahovat extrakt z čaje a zlato. Vhodný je pro suchou a zralou pleť. Jak podle popisu, tak podle vypozorovaných účinků.

Balení

Válcovitý kontejner ve zlaté barvě. Zlaté tělo je schované ještě v průhledném plastovém obalu. Balení působí luxusním dojmem. Víčko je rovněž "vyvedeno ve zlatě". Pod ním se skrývá zvláštní pumpička. Uprostřed černé plošky je kruhový otvor, ze kterého po stisku pumpičky (dvěma prsty ze dvou stran) vytéká krém. Tohle mě nejdříve trochu mátlo, později děsilo. Pumpička funguje na principu podtlaku, takže než vytekla první dávka krému, pumpovala jsem asi 10 minut (opravdu nekecám). Už jsem myslela, že jsem se stala obětí podvodu a žádný krém uvnitř není.




Nahoře na víčku je ještě odklápěcí víčko se zrcátkem na vnitřní straně. Pod tímto víčkem se skrývá tint (krémová barva) na tváře a rty. Mám moc příjemnou krémovou konzistenci a hezký tmavě růžový odstín. Tváře krásně rozzáří, na rtech je trochu vysušující.




Vůně

Úplně obyčejná makeupová, ničím zajímavá.

Typ pleti

BB je určeno na suchou pleť. Je hodně hydratační a vyživující. Tady myslím, že výrobci nelhali. 

Krytí

Krém kryje středně. Na to, že krytí není vysoké, je na pleti až příliš vidět. Nelze ho moc dobře rozetřít doztracena, tedy pokud to uděláte, krytí se sníží. Krém opravdu výrazně hydratuje, na můj vkus je až moc výživný a mastný. Že by nějak extra pleť oživoval a rozjasňoval, to se říct nedá, moje pleť spíš působí unaveně. No, možná je to dáno tím, že mi moc nesedí odstín. Na pleti poměrně dost oxiduje do tmavší barvy, k tomu ještě sesychá do takové jakoby krusty. Jsem zvyklá si nanášet hodně krému, takže pokud si ho dáte na pleť méně, tohle se vám pravděpodobně nestane. Po několika hodinách tvoří mapy.
Tint je skvělý, na tvářích působí velmi přirozeně, dodá pěknou zdravou barvu. Na celém BB je to asi to nejlepší.




Kde jsem koupila?

Na eBay.

Shrnutí plusů a mínusů:

+ balení
+ hydratace
tint
podivný odstín, oxiduje
- tvoří masku a po několika hodiných mapy
- pouze střední krytí


Cena: cca 17 USD (lze koupit na eBay)
Množství: 40 g
Hodnocení: 4/10
Komentář k hodnocení: Na celém BB je nejhezčí balení a tint ve víčku. Samotný krém mě nezaujal a nesedí mi.
Koupím znovu: ne

2 komentáře:

  1. Na prvy pohlad ma zaujal, no uz viem, ze by mi nesadol, to, ze ma podton do ruzova znelo fajn, ale kedze je to tmavsi odtien a k tomu vsetkemu tvori mapy kupu neplanujem ;)

    OdpovědětVymazat