sobota 25. května 2013

GIVEAWAY #3: I love... Strawberries & Milkshake Body Butter

Tentokrát máte v giveaway šanci vyhrát tělové máslo s omamnou jahodovou vůní od I Love Cosmetics.




Pravidla soutěže:

  1. Sledovat můj blog veřejně přes GFC. Do komentáře napsat, pod jakým jménem mě sledujete. Budu ráda i za sledování na Bloglovin, pokud máte.
  2. Mít zasílací adresu v ČR.
  3. Nechat na sebe v komentáři e-mailový kontakt.
  4. (Nepovinně) mi napište, jestli by vás potěšilo nějaké video a o jaké téma byste případně měli zájem. 
Soutěž ukončím 15.8.2013 ve 23:59.

Mějte se krásně!

97 komentářů:

  1. Sleduji jako Kačeřina zdrálková
    kackazdralkova@gmail.com
    Uvítala bych video jak otevíráš SWAP, výmněna balíčků. Spousty lidí SWAP dělá ale natočená česká videa jsou jen tři :)

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji jako zuzana.neuvirthova :)
    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sleduji jako Caty.
    lindik1@gmail.com
    mám ráda povídací videa,třeba haul:))

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji jako kešule nepovímová
    aranell.ix@gmail.com
    já bych ráda uvítala licici video:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, sleduji tě přes GFC: Hanni Bubble
    hanous31@gmail.com

    Video by mě určitě potěšilo.

    OdpovědětVymazat
  6. sleduji už dlouho langmaierova1
    videa se mi líbí nákupy nebo spotřebováno
    langmaierova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji už dlouho jako Mája F.
    Potěšilo by mě video na téma: Móda
    mariefriedlova35@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, sleduju tě pod jménem Veronika.
    Já bych se určitě ráda podívala na video, jak se každý den líčíš, něco jako My make up routine. :)

    veronikahruzova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. sleduju jako Karolína Furmánková.
    karolinka@usmej.se
    :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduji jako Rory.
    Mohla bys vytvořit nějaký zajímavý tutoriál :).
    roryside@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji jako Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. sleduji jako Ms.Luccy
    videa mám ráda všeho druhu, takže by mě potěšilo jakýkoli:)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju jako Bett Trojanová
    betytrojan@seznam.cz
    Já mam nejradši nakupovací videa :D

    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. GFC Naty Sweet
    naty.sweett@gmail.com
    Video určitě!Mám ráda třeba new in nebo tak :))

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduju tě jako Petra Hozová :)
    PetraJ.Hozova@seznam.cz
    Na videa moc nekoukám, radši mám klasické články, ale pokud už se na nějaký to video podívám, tak mám ráda videa o nákupech :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Gfc: Veronika Pastorková
    Email: veronika.pastorkova@centrum.cz

    Popravde ja videa moc nemusim, jsem takovy cteci typ :-D rada si poctu o recenzich, new in-ech atd.

    Snad budu mit stesti :-)

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Kateřina Šusterová
    Bloglovin: Kateřina Šusterová
    E-mail: Susterova.Katerina@seznam.cz
    Já mám ráda videa, kde někdo ukazuje, co si koupil atd., je to pro mě inspirace. :))

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Jane Cutak
    email: j.cutakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji jako Tess V.
    te.vybiralova@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  23. gfc - Margaret
    mail- makca.sevelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. 1) GCF: Iveta Skutková
    2) Bloglovin: Iveta Skutková
    3) E-mail: ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. gfc- janulka.9(jananulka.9@gmail.com)
    e-mail: janulka.9@seznam.cz

    Já osobně mám radši videa než dlouhé články,prostě mě to číst nebaví :),mám ráda nakupovací videa,kecací videa a tak :)

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji jako Zdenuska :)
    A videa mám moc ráda, takže bych ho určitě přivítala :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. přes GFC sleduju jako Nat :)
    natuska7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Katy Tichá
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Sleduji jak LusiLue :-)
    Lusy.Lue@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Sleduju jako Vrána
    mail - thedarkcrow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Gfc: Kate Yeball
    Email: langova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Sleduji jako "Alex"
    fekete.alexandra.alex.97@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. sleduji jako Šárka Poláků :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Sleduji jako Hanča.
    Jinak videa by byla určitě super! Je to věc, co na blozích prostě miluju :).

    vedralova.hana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Bloglovin: Pacholice
    jogurt.12393@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji přes GFC jako Swea Wialt.
    Líbil by se mi Duhový tag s kosmetikou :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Jů, bezva cena! Sleduju jako Dullsinea, můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz a video by bylo určitě príma =)

    OdpovědětVymazat
  38. Sleduji jako Markéta Bártová
    mail je maky.bartova@email.cz
    videa by me urcite potesila:)

    OdpovědětVymazat
  39. sleduji katerina.zuzanakova
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Video by bylo super :)

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji jako Kristýna Březová
    kiki.brezova@seznam.cz
    video bych chtěla, zajímalo by mě zrovna o tělových přípravcích

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji jako Jana Š. :)
    safrova.j@gmail.com
    Videa se mi líbí a je nějak jedno o čem jsou :D

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji přes GFC jako kacka:)
    kacipekarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC amanda moore
    email: amanda.02@seznam.cz

    Videjko by bylo super o kosmetice ;)

    OdpovědětVymazat
  44. GFC: PinkkBallerina13
    bibiw@seznam.cz

    VIDEO o kosmetice :*

    BB

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduju jako Beily Dahlgreen.
    beily.dahlgreen@gmail.com
    A já bych uvítala spíše nějaké povídací videa na různá témata. Nebo haul, unboxing videa :)

    OdpovědětVymazat
  46. Bloglovin': Dominia-Baladova
    email: domusest@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Vše splňuji. :) Sleduji jako Daisy Addams (nebo Daysy)
    D.a.y.s.y@seznam.cz
    Jsem na tvém blogu poprvé, tak by se mi líbilo nějaké kecací video o tobě. x)

    OdpovědětVymazat
  48. sleduji jako Zui :)
    zuzka.zetova@seznam.cz
    co třeba nějaký tutoriál? :) líčení nebo účesy?

    OdpovědětVymazat
  49. sleduji :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    líbilo by se mi video "Vypotřebováno" nebo nějaké "New in" :)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC: aleachim15

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. sleduji jako VeronikaP
    Veronika.Pavlisova@seznam.cz
    a video by bylo fajn :)

    OdpovědětVymazat
  52. christina-a@centrum.cz
    přes gfc: christina-a

    OdpovědětVymazat
  53. GFC: mayiree
    email: mayiree.blogspot@gmail.com
    Nemám ráda video-blogování. 1) Raději si čtu. 2) V telefonu se pomalu načítá. :D Ale sem tam netradiční tutoriál není k zahození a jsem si jistá, že swap-ery video taky často potěší. :)

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  55. lena.bangel@seznam.cz
    GFC - Lena
    video - jak ses doustala k blogování...

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduji přes bloglovin :)
    Fairy.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji jako El
    eliota@centrum.cz
    Video-blogování nesnáším, ale je to tvá věc, ale já bych na ta videa nekoukala ;)

    OdpovědětVymazat
  58. Sleduju pod jménem Zuzana
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sleduji jako ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Mě by nejvíc potěšilo video tutorial nějakého líčení. :)

    OdpovědětVymazat
  60. sleduji jako Pavla Lehnertová :)
    pavla.lehnertova@gmaill.com
    V poslední době na videa nějak nemám moc čas a radši se jim vyhnu a přečtu si článek, ale ráda jsem se dívala vždycky na tagy a kecání :)

    OdpovědětVymazat
  61. GFC:Lucie Chaloupková
    Video bych chtěla debilní kecy blogerek..:D
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. sleduji jako Michaela Nová
    mmiissaann@seznam.cz
    Nejvíc by s emi zamlouvalo nějaké videjko o tvém líčení a nebo video návod na nějaký letní účes :)

    OdpovědětVymazat
  63. GFC: Anabell Waldorf
    I.am.rumplestiltskin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Sleduji jako Lil
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. sleduji přes GFC jako Luci
    ráda se koukám na videa s tématikou nákupů nebo spotřebovaných věcí, ale taky mám ráda tagy či videa s líčením:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Sleduji jako Kris Týnka
    Kristynaslapakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. GFC: Sleduji jako Marianne.K
    mariana8@email.cz
    Chtěla bych videotutorial. :) Nebo DIY.

    PS. Od I love... už mám lesk na rty a nemůžu si ho vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  68. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji. GFC - Lehnertova.Eva
    Jsem z ČR.
    Můj e-mail: lehnertova.eva@gmail.com
    Já mám ráda haul videa a takový ty různý "kecací" - co nosím v kabelce, jak skladuji svoji kosmetiku atd...

    OdpovědětVymazat
  70. Sleduji před GFC jako Radka.
    Rad.k.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. GFC:sleduju tě jako Monča H. a můj email je mon1999283@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Sleduji Tvůj blog přes GFC jako Jana, email je scruffy@seznam.cz. Mě moc tutorialy na líčení nebaví, přivítala bych nějakou letní úpravu vlasů nebo new in.

    OdpovědětVymazat
  73. GFC: Ki Ty
    Jak už hodně lidí psalo, taky bych uvítala videa :)
    kristynavachalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Monika Hrubá - magicmonca@gmail.com

    Videa mě moc nezajímají, ráda si počtu klidně i dlouhý článek

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduju jako valentine.chicken :)
    valentine.chicken@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. GFC Tarina S.
    fortovat@seznam.cz
    já mám nejradši TAG-y nebo povídací videa nebo hauly a tak, spíš než tutoriály :)

    OdpovědětVymazat
  77. Ahoj, sleduji jako Lucie a sluduji i přes bloglovin :)
    lucie.martinakova@email.cz

    a zvu tě k sobě na giveaway:
    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  78. Ahoj, sleduji jako Lucy Enne :)
    luciath483@gmail.com

    Já mám ráda šmejdící videa :) jako - co nosím v kabelce, co jsem si koupila, co je v mé skříni, jak vypadá můj pokoj a pod. :)

    OdpovědětVymazat
  79. sleduju pod Tereza Doubková
    tereza.doubkova96@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  81. Sleduji jako Kristýna Skácelová
    skacelova.kr@seznam.cz
    nějaké tagové video :)

    OdpovědětVymazat
  82. sleduji- Áďa
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. GFC - Veru
    rose.fashion18@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. sleduji jako Tereza Nováková
    email: glazurka@email.cz
    videa určitě! miluju snad všechny beauty videa, ale i videa s tagy :)

    OdpovědětVymazat
  85. 1. Sleduji přes GFC jako Fczelkamaya
    2. Dokonce v Praze :)
    3. martina@karbusicka.cz
    4. Co takhle líčící tutoriály?

    A ještě.. prosím, kde jsi toto koupila? Já si chtěla pořídit nějaký věci od I love.., když jsem četla různé recenze a byla jsem se ptát v Douglasu, jejichž značka to prý je, ale tam už to neprodávají...

    OdpovědětVymazat
  86. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  87. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  88. Sleduji jako Charmedka
    missing.your.touch@email.cz
    Mám upřímně raději klasické články než videa, videa zkouknu jen občas a jen u někoho :D

    OdpovědětVymazat
  89. dobré by byli jakékoliv videa
    alicestastna@email.cz

    ráda bych vyhrála i když šance je asi velmi malá když se tu skoro 100 komentářů
    no ale co když vyhraje zrovna můj komentář?
    takže proto to zkouším

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduju jako Jana K. :)
    jana03k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. kristynachd maderová
    kikinamaderova@seznam.cz
    třeba ukázat ve videu co jsi si kde koupila nebo nejake líčíci video:)

    OdpovědětVymazat
  92. 1) GFC: Denča;) Bloglovin': Little Lantern
    2) Mám :)
    3) dulahorka@gmail.com
    4) Video určitě zkus ;) Nějaké líčení nebo třeba DIY...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si si vážne nevšimla, že je to rok staré?

      Vymazat