neděle 5. května 2013

DO KOŠE: Duben 2013

Ahoj čtenáři. Dnes tu pro vás mám další díl rubriky "do koše", tentokrát za měsíc duben. Musím říct, že jsem překvapená, jak málo produktů měsíčně spotřebovávám. Za duben to bylo sedm kousků, plus další dva vyhazuji jako zkažené. Asi je to dáno tím, že od jednoho druhu vždycky používám tunu různých výrobků, takže spotřebovat je trvá déle, a pak mi třeba zmizí všechny naráz.


Manhattan Wake Up Concealer
Tekutý korektor na kruhy pod očima a drobná zarudnutí. Kupovala jsem ho už mnoho let zpátky. Až se stydím, že ho stále ještě mám. Teď už je podle vůně zkažený, letí do koše. 
Tento konkrétní byl v odstínu 2, poměrně dost tmavý na mou bledou pleť, takže jsem ho mohla používat jen v létě. Co se týká účinků, měla jsem už lepší korektory na kruhy pod očima. Znovu si ho už nekoupím.

Sebamed Balsam Deo Sensitive
Tahle záležitost byla drahá jak prase. Už přesně nevím, kolik stál, ale bylo to dost na kuličkový deo balzám. Kupovala jsem ho proto, že neobsahoval hliníkové soli a alkohol, příjemně svěže voněl a sliboval zázraky. Hodně jsem od něj očekávala, ale zklamal na celé čáře. Vlastně se divím, že jsem ho nevyhodila už dávno. Předně, není to antiperspirant, a tudíž nezabraňuje pocení. To jsem věděla, ale od jiných kuliček jsem byla zvyklá, že alespoň trochu pocení omezily. Nebo alespoň zpomalily... Nebo alespoň neutralizovaly pach... Tenhle zázrak pocení urychloval a při smíchání s potem neuvěřitelně smrděl. Snad ještě hůř, než kdybych nic nepoužila. Už si ho rozhodně nikdy nekoupím!

Manhattan Cover Stick
Další korektor, tentokrát vypotřebovaný. Měla jsem ho docela ráda, pěkně zakryl pupínky a zarudnutí. V odstínu 1 naturelle měl nádhernou barvu, která mi sedí. Světle béžová s šedavým podtónem. Krásně splynul s pletí, čehož se mi většinou u tuhých korektorů nedaří dosáhnout. Pokud na něj ještě někde narazím, znovu si ho koupím.

Manhattan Clearface Cover Stick for spots and pimples
Zkažený, protože jsem ho moc nepoužívala. Dříve jsem měla odstín vanilla, ten mi barevně celkem seděl. Tento je v odstínu 76 sand a má na můj vkus moc žlutý podtón (žádná šílená oranžáda, ale stejně). Na pupínky se opravdu hodí, rychleji mi po něm mizely a korektor je ani příliš nezvýrazňoval. Pro lidi s problematickou pletí ho můžu jenom doporučit. Jenom dbejte na výběr odstínu, v nabídce jich mají celkem dost. Já už si ho nekoupím, nejsem už dávno teenager. :-)

Ziaja kakaové máslo krém
Můj nejméně oblíbený výrobek z kakaové řady. Preferuji lehčí krémy, tento je na můj vkus moc mastný. Ocenila jsem ho v největších mrazech a při nemoci. Se zbytkem mi pomohla mamka, nebo jsem si s ním mazala nohy. :-) Už si ho nekoupím, ale ostatní výrobky z kakaové řady miluji nadevše a budu je kupovat znovu a znovu.

RYOR tělový sprchový peeling s extrakty z mořských řas
Co k němu říct. Nevoní mi! To je ten zásadní problém, který s ním mám. Voní po moři a po řasách (překvapivě). Takových vůní byla v devadesátých letech většina a já jsem na ně už alergická. Takže peeling odvedl svou službu, ale žádné potěšení jsem z jeho používání neměla. Dobře, že je pryč. Už si ho nekoupím.

Alverde sprchový gel s vanilkovými květy a mandarinkou
Přesný opak peelingu od Ryoru. Tento sprchový gel má úplně božskou vůni a poměrně tuhou gelovou konzistenci (přírodní výrobek). Může se srovnávat snad jen některými produkty od Ziaji a sprcháči od Teteseptu. Toto balení už je moje druhé nebo třetí. Určitě si ho koupím i v budoucnu, až trochu pohnu se svými zásobami.

2 komentáře:

  1. Páni, to je věciček. Zaujal mě ten sprchový gel.

    Ráda bych tě pozvala i k sobě na blog, kde právě probíhá soutěž : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html
    Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat