pátek 26. dubna 2013

Vídeň 2013

Milí čtenáři, po delší nepřítomnosti se opět hlásím. Jak jsem avizovala dříve, jela jsem na dovolenou do Vídně. Musím říct, že město mě po stránce památek poněkud zklamalo. Praha mi připadá zajímavější, zábavnější, ne tak škrobená, ale přesto elegantní.

Jelikož tohle je módně-kosmetický blog, podělím se s vámi o své nadšení z nákupů. Hlavních nákupních tříd je ve Vídni několik. Nejvýznamnější je Mariahilfer Straße, kousek od ní jsme bydleli. Je to dlouhý bulvár vedoucí až do úplného centra. Tam volně navazuje na druhou - Kärtnerstrasse. Ta už není jen nákupní ulicí, ale nachází se na ní třeba slavný Stephansdom. Nákupní maniaci a milovníci luxusu tu najdou obchodní dům Steffl. Já se tu cítila jako v nebi - kabelky Givenchy (nádherná Antigona, kterou jsem bohužel nevyfotila), Michael Kors, botky Marc Jacobs, Salvatore Ferragamo... Ach! Dokonce jsem tu našla i svojí milovanou značku Tory Burch, kterou jsem tu absolutně nečekala (butiky mají v Evropě pouze v Londýně a Římě). Jednu věcičku jsem si zde pořídila, zatím můžete hádat, odhalím ji v dalším NEW IN článku (zatím prozradím, že už se objevila na mém prvním wishlistu). 

Kärtnerstrasse už je to jen pár kroků na ulici Kohlmarkt, kde sídlí butiky známých módních značek. Například Burberry, Ermenegildo Zegna, Salvatore Ferragamo, Gucci, Louis Vuitton...

Kousek bokem je i obchod COS, o kterém jsem psala před odjezdem. Jak se dalo očekávat, udělala jsem tu úplně brutální útratu, a to jsem si vzala ještě jenom to nejnutnější. :-)

Pár fotek z Vídně.


Já a velký pták :-D

Mariahilfer Straße - pohled na Forever 21

Tory Burch - všimněte si té první kabelky (model Robinson),
ta bude v černém provedení jednou moje :-)

Marc by Marc Jacobs - mouse flats

Michael Kors - vlevo populární Hamiltonka

Další Michael Kors stojan

DKNY krasavice, podobná jako Tory Burch Robinson,
ale o 200 EUR levnější (stála "jen" 270 EUR)

Další DKNY



2 komentáře:

  1. Jujjj,hrozne pekné kabelky :)
    ja sa cez leto tiež chystám s rodinou do Viedne :)

    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. tyvado záávissst
    zvu tě na primark giveaway.:)

    OdpovědětVymazat