neděle 28. dubna 2013

BloBox na téma sladké mámení

Poprvé jsem se zapojila do aktivity BloBox. Je to obdoba komerčních krabiček krásy s tím rozdílem, že krabičky sestavují a mezi sebou vyměňují dvě blogerky (nebo příznivkyně blogů). Organizátorkou je Bella z World by Bella, kdyžtak se podívejte k ní na blog.

Krabička tentokrát měla odpovídat tématu sladké mámení. Těšila jsem se, že se na ní vyřádím. Bohužel pro mě a bohudík pro ni mi moje parťačka sdělila, že nemá moc ráda čokoládu. Měla jsem už připravené dva svoje oblíbené kousky čokoládové kosmetiky. :-) No já zase na oplátku zklamala ji, když jsem projevila svou nelásku k bižuterii (nemám ji ráda a jsem navíc alergik), prý už měla taky nachystáno. Tímto zdravím Dariga. :-)

Balíček jsme si předávaly včera. Darig za mnou dorazila do práce, kde jsem trávila cca 12 hodin (njn,  ať žije sobotní práce). Pouštěli jsme mezi klienty novou verzi internetového bankovnictví, to se musí dělat o víkendu. :-)

Co jsem v balíčku našla?




  1. Adonis Wild Rose máslový krém na tělo a ruce (100 ml). Voní po růžích. Tahle vůně se líbí hlavně manželovi. Poslední růžový krém, z Bulharska, jsem spotřebovala před Vánoci, takže se mi nový určitě hodí.
  2. Pigmenty NYX Pearl Mania (2x 5 ml). Odstín zlatobéžový a světle růžový. Nikdy jsem žádné pigmenty nezkoušela, stejně tak nic od NYX. Mám velkou radost, protože sama bych si je nekoupila, ale moc ráda je vyzkouším.
  3. Regina minerální tvářenka odstín 02. Má úžasnou barvu!!! Starorůžovou, po nanesení hází i mírné naoranžovělé odlesky. Vypadá velmi přirozeně a mám z ní opravdu moc moc velikou radost.
  4. Yankee Candle Simply home vosk Vanilla Frosting. Nikdy jsem nic od Yankee Candle neměla a ani bych si to sama nekoupila, ideální dárek. Voní příjemně vanilkově. :-)
  5. Vzorky BB creamů od Skin79. Třikrát Snail Nutrition, to je BB s obsahem šnečího slizu. Jednou pak VIP Gold Collection. Mám doma tuny BB creamů a chci další a další. Tímhle se mi Darig trefila do noty. Hlavně žádný z těchto BB jsem zatím neměla, moc se těším na vyzkoušení.
Celkově mě balíček potěšil, nemám mu co vytknout. Asi se i v budoucnu do BloBoxu zapojím.

Moje krabička pro Dariga:




  1. UBU štětec na pudr
  2. Malinová svíčka ve sklenici
  3. ASTOR Pro Manicure lak na nehty v nude barvě
  4. Balea jahodová pěna do sprchy
  5. Maybelline Color Sensational Cherry Pop
  6. Sponky do vlasů
Líbí se vám boxíky? Potěšily by vás?

6 komentářů:

  1. Nepracuješ náhodou v KB? :-) Já totiž taky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme kolegyně :-) Ale změna internetového bankovnictví byla jasná indicie :-)

      Vymazat
  2. Oba dva boxíky vypadají moc hezky :)!

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi líbí, je to moc pěkný nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzerajú skvele, hned by som taký chcela :)

    inak ťa pozývam na moju GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat