neděle 17. února 2013

TAG: 40 kosmetických otázek

Blogovým světem koluje tag, ve kterém se odpovídá na 40 otázek týkajících se kosmetiky. Dnes se do něj pustím i já. Snad vás bude bavit. Odkazy na vámi zpracovaný tag dávejte do komentářů, ráda si vaše odpovědi přečtu.

Tak jdeme na to.


PÉČE O PLEŤ


1. Kolikrát denně si čistíš pleť?
Většinou dvakrát - ráno a večer. Večer vždy, zapomenu maximálně jednou do roka. Ranní čištění občas flákám, k tomu se přiznávám.

2. Jaký typ pleti máš?
Moje pleť je bláznivá. Dala by se asi označit za smíšenou. Většinou ji mám normální, ale občas na něco zareaguje tak, že se začne šíleně mastit a zároveň šupinatět. Jelikož trpím kožní alergií, musím být na pleť opatrná.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?
Na odlíčení používám momentálně micelární vodu Bioderma ABCDerm. Při sprchování si někdy pleť umyju mýdlem na obličej z USA, název snad žádný nemá. Větší vrstvy make-upu teď smývám gelem od Synergenu, ale ten děsně vysušuje, takže je potřeba se hned namazat krémem (Synergen už si znovu nekoupím).


zdroj: bioderma-centrum.cz

4 + 5. Používáš peeling? Jestli ano, tak jaký?
Používala jsem dlouho předlouho. Očekávala jsem vyčištění pórů, které mám monstrózní. Bohužel žádný peeling mi je nevyčistil. Teď jsem si koupila enzymatický peeling od Ziaji a jsem nadšená. Je to první věc, která mi póry vyčistila. Úplný zázrak!


zdroj: sklepolivia.pl

6. Jaký pleťový krém používáš?

Nesnáším hutné krémy. Jakmile je krém jenom trochu mastný, pomalu se vstřebává, nebo zanechává film, nepoužívám ho. Našla jsem nedávno krém, který mi maximálně vyhovuje, a to je Cetaphil.


zdroj: zbozi.cz

7. Máš pihy?
Na obličeji nemám ani jednu.

8. Používáš oční krém?
Ano, ale ten "pravý" teprve hledám.

9. Máš nebo si někdy měla problémy s akné?
Mám, bohužel i v pětadvaceti. S věkem se to ale nehorší, což mě uklidňuje. :-)

10. Jestli ano, co ti nejvíce pomohlo?
Micelárka Bioderma ABCDerm, která pleť úžasně vyčistí. Krém Cetaphil, který je nekomedogenní. Enzymatický peeling Ziaja, který dokonale čistí moje megapóry.


LÍČENÍ

11. Jaký make-up (foundation) momentálně používáš?
Když nepočítám různé BB krémy, tak Revlon Colorstay a Max Factor Lasting Performance.



12. Jaký korektor používáš?
Těch mám asi milion a střídám je. Nejradši mám asi korektor od Covergirl.



13. Jaký máš barevný tón pleti?
Hm, tak to je těžké říct. Rozhodně není do žluta. Sedí mi většinou ty nejsvětlejší make-upy s béžovo-růžovým nebo béžovo-šedým tónem.

14. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?
Umělé řasy nesnáším asi stejně jako umělé nehty. Hodně! :-) Nikdy jsem si je nenalepila, nikdy si je nenalepím. Ani na svatbu mi je kosmetička nevnutila, i když se snažila. 

15. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé tři měsíce? 
To vím. Většinou mi do třech měsíců stejně vyschne. Je ale pravda, že řasenku měním opravdu až vyschne, nikoliv po třech měsících. Takže někdy mi vydrží třeba půl roku. No a co. :-)

16. Jakou značku řasenky momentálně používáš?
Seřazeno od nejnovějších: Miss Sporty Studio Lash Instant Volume, Max Factor Masterpiece Max, Covergirl Exact Eyelights for Green Eyes.


 zdroj: omlazeni.cz, zbozi.cz, covergirl.com

17. Drogerie nebo parfumerie?
Drogerie a internet. Ceny v parfumeriích jsou přemrštěné a to já podporovat nebudu. Většinou si vystačím s drogerií a pokud sháním něco speciálního, koupím na netu za zlomek parfumerkové ceny. Připlatím si radši za oblečení (kabelky, boty), tam je to vidět.

18. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?
Ano, jednou, na svatbu. Moc jsem se jí povedla.

19. Jaké pomůcky při líčení používáš?
Štětce a prsty, nic jiného asi ne.

20. Používáš podkladovou bázi pod make-up? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?
Používám pouze pod make-up (pod BB ne) a pouze někdy. Většinou když mi hodně záleží, abych vypadala bezchybně a dlouho to vydrželo. Rozhodně ne každý den. Mám báze od Dermacolu (ty jsou OK), od Cartice (nic moc) a od L'Oreal (úžasné).

21. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny? Jestli ano, tak jakou doporučuješ?
Mám svou první a koupila jsem ji teprve nedávno, takže tady žádné doporučení.

22. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?
Moc stínům nedám, ale teď jsem nadšená z MUA paletek a třpytivého mono stínu MUA v bronzovo-zlaté barvě. Jsou skvěle pigmentované a dlouho na očích vydrží.


MUA Heaven and Earth

MUA Pearl Eyeshadow odst. 30

MUA Undressed

zdroj: muastore.co.uk
23. Na líčení používáš raději tužku nebo tekutou linku?
Já si (horní) linku nakreslit neumím. Jsem lama, vůbec mi to nejde. Kreslím si jen dolní a nejradši na to používám automatické tužky a tekuté třpytivé linky.

24. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce?
Spíš bych ocenila, kdyby mě někdo naučil si ty linky dělat. :-) Já můžu doporučit třpytivé tekuté linky od S-he. Značka úplně na prd, ale ty linky jsou fenomenální.



25. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?
Nikdy jsem žádný pigment neměla, ale nebráním se to vyzkoušet.

26. Používáš (nebo si někdy používala) minerální make-up?
Nepoužívám, minerální make-upy jsou mi svou konzistencí nějak proti srsti. 

27. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
Kate by Rimmel v odstínu 2, Dermacol Lipseduction v odstínu 2, matná rtěnka Revlon Pink Pout. Mezi nimi si už nedokážu vybrat. :-)


  

28. A lesk?
Lesky nepoužívám. Nelíbí se mi jejich vzhled na rtech a taky se mi po jejich použití na rty lepí vlasy.

29. Tvoje oblíbená tvářenka?
Zatím jsem nenašla žádnou superúžasnou. Ze svých mám nejradši tvářenku od L'Oreal a krémovou od Skinfood.

                                                    zdroj: drugstore.com

30. Kupuješ si kosmetiku přes e-bay?

Ano, dost často.

31. Máš ráda kosmetiku z drogérie?
Ne všechnu, ale celkem obstojně se v ní orientuju, takže si umím vybrat tu nejlepší.

32. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?
Samozřejmě. Ale neznamená to, že si kupuju věci ve slevě jen proto, že jsou zlevněné. Spíš mě potěší, když zlevní moje oblíbené produkty, nebo produkty, na které mám zálusk.

33. Přemýšlela jsi někdy nad vizážistickým certifikátem? Resp. už máš nějaký?
Přemýšlela, ale nejspíš si ho udělám až budu na mateřské.

34. Kterou část líčení máš ráda nejméně, resp. tě nejvíce obtěžuje?
Asi oční stíny. Často je vynechávám, nebaví mě se s nimi patlat. Jelikož nosím výrazné rtěnky, není ani žádoucí si oči líčit nějak výrazně.

35. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?
Večer se neodlíčit. To je nechutné! Za prvé si představte, co vám zůstává v pleti. Za druhé jak pokožka nedýchá. A za třetí, že se vám to všechno omázne do polštáře. To je jako se nesprchovat.
Ještě mě napadlo používání moc tmavého make-upu, konturovací tužky jiné barvy než má rtěnka, černé linky kolem celého oka, korektor místo rtěnky...

36. Máš ráda výraznější barvy v líčení?
Ano, hlavně výrazné rtěnky. Ale vždy k výrazné rtěnce nevýrazné oči a k výrazným očím nevýraznou rtěnku. Nechceme přece vypadat jako prostitutky, že? :-)

37. Líčení které celebrity/známé osobnosti se ti všeobecně nejvíce líbí?
Přiznám se, že to jsem vůbec nezkoumala.

38. Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?
Jeden nee. Dva! BB a řasenku. Ale byla bych nešťastná.

39. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv makeupu?
Bez make-upu vypadám naprosto příšerně. :-)

40. Kdyby sis mohla vybrat jednu značku, která by tě doživotně sponzorovala, která by to byla?
Jednoznačně Revlon.

4 komentáře:

  1. pěkné otázky:) hezký článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. skoda ze ten Ziaja peeling u nas nemaju :(
    Inak ak mas rada Biodermu recenzia noveho make-upu tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/recenzia-bioderma-make-up.html

    OdpovědětVymazat
  3. Kožní onemocnění je vážně děsné, já mívám atopické exémy, naštěstí jen na rukou, na obličej se zatím ještě příiš nedostaly, možná jen na krk :-/

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela jsem, že je biodermu znám opravdu dobře, ale o ABCDermu jsem nikdy neslyšela. Schválně ho vyzkouším ! :)Jinak povedený TAG, v některých věcech se shodneme, v některých jsem se i inspirovala ! :)

    OdpovědětVymazat