sobota 29. prosince 2012

RECENZE: Tetesept sprchový gel - růže, jogurt

Pokud značku Tetesept znáte, většina z vás nejspíš z boxíků, kde byla koupelová sůl, nebo z nedávného výprodeje essence, kde se objevil stojánek se sprchovými gely.

Já jsem se značkou Tetesept přišla do styku už tak rok zpátky. Náhodou jsem šla do DM "na čumendo", nic jsem nesháněla, a náhodou jsem tam viděla sprcháč Tetesept s výtažkem z broskve a nějaké bylinky podobné meduňce (na název si zaboha nevzpomenu). Božská vůně, pěkný obal, celkově to na mě působilo tak nějak luxusně. Cena byla tuším cca 110 Kč.

Ze sprcháče jsem tenkrát byla nadšená, úžasně provoněl pokožku i koupelnu a působil opravdu relaxačně, jak deklaroval na obalu. Když jsem ho šla podruhé shánět do DM, nikde jsem žádné Tetesepty neviděla. Obsluha že prý se nikdy nic podobného u nich ani neprodávalo. Tak já nevím, asi jsem tehdy pronikla do paralelního vesmíru. 

Zapátrala jsem tedy na internetu, kde vždycky všechno seženu. A... nic!

Po roce už jsem skoro na svůj oblíbený Tetesept zapomněla, když jsem se vydala na výprodej s essence. A tam stál stojan plný těchto sprcháčů a nikdo si ho nevšímal. :-) Cena za jeden kousek 35 Kč. No nekup to! :-)
Vzala jsem od každého dva, kromě mátového, jelikož z vůně máty je mi blbě. Ta varianta broskev-bylinka tam nebyla, ale podle stránek Teteseptu se už ani nevyrábí.

Jako první jsem otevřela tento:

Tetesept Creme-Öl Duschcreme - Wildrosenöl, Joghurt & Rosenextrakt
(česky: olej z divoké růže, jogurt, růžový extrakt) 

Jedná se o krémovo-olejový sprchový gel růžové barvy. Pronikavě voní růžovým olejem, který obsahuje. Kromě růžového oleje je obsažen také jogurtový extrakt. Obal deklaruje vysokou snášenlivost přípravku, neutrální pH a formuli pro zjemnění, zvláčnění a hydrataci pokožky. Několikrát je zmíněn i "přírodní" a "přirozený" pocit, který budete při používání gelu mít. Musím potvrdit, že i na mě působí dojmem přírodní kosmetiky - na pohled i co se týká pocitu na pokožce. Prostě ho miluju! :-)

Složení:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM COCOAMPHOACETATE, GLYCERIN, LAURYL GLUCOSIDE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, PARFUM, ROSA CANINA FRUIT OIL, ROSA CENTIFOLIA EXTRACT, YOGURT POWDER, LAC POWDER, PANTHENOL, SODIUM CASEINATE, AVENA SATIVA KERNEL FLOUR, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAURYL GLUCOSE CARBOXYLATE, CITRIC ACID, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, GLYCOL DISTEARATE, CITRONELLOL, DIPROPYLENE GLYCOL, GERANIOL, COCAMIDE MEA, PROPYLENE GLYCOL, BENZOIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CI 18050, CI 15985 
Na spotřebování ještě čekají varianty:
  • Mandelöl & Marillenextract (česky: madlový olej a extrakt z meruňek)
  • Milch, Honig & Jojobaöl (česky: mléko, med a jojobový olej)

Shrnutí plusů a mínusů:
+ přírodní ingredience  
+ vzhled obalu
+ úžasná pronikavá vůně
pocit po umytí (vláčná a provoněná pokožka, veselejší mysl)
- velmi špatně k sehnání

Cena: těžko říct, když se nikde nedá normálně koupit :-( (koupila jsem na essence výprodeji za 35 Kč)
Množství: 250 ml
Hodnocení: 9,5/10
Komentář k hodnocení: Miluju ho i jeho další verze, které už jsem vyzkoušela nebo ještě čekají ve skříni. :-)
Koupím znovu: Určitě ano, pokud ho seženu.

Kdybyste náhodou věděli, kde tyhle gely koupit, napište mi to prosím do komentářů. Díky moc.

2 komentáře:

  1. Moc diky za inspiraci, nic od teto značky nevlastnim, takze jsem se rada priucila:)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, jsem tvojí novou čtenářkou :) ráda bych tě pozvala ke mě na blog kde probíhá giveaway : budu ráda když se zapojíš a přidáš mezi moje čtenářky :) onlygirlnn.blogspot.com

    od této značky mám sůl do koupele :) máš hezký blog :)

    OdpovědětVymazat