středa 21. prosince 2011

Hon na kabelky

Když vidím nabídku kabelek v českých obchodech, často je mi do pláče.
Pokud už se nějaká pěkná kabelka najde, většinou není kožená, což je pro mě většinou nepřekonatelná překážka. Často je jen tenká hranice mezi elegantním kouskem a úplným kýčem.

Vytoužené kabelky jsem pořídila v cizině (v USA):

Kate Spade Melinda Head in the Sand odstín Bone (cena $425)
Kate Spade Boerum Hill Rue (cena $345)
DKNY French Grain shopper (cena $365)

Hezké a elegantní kousky lze sehnat i v ČR. Kabelky inspirované Hermés Birkin a Hermés Kelly prodávají například v internetovém obchodě gregorio.cz a v kamenném obchodě v Jindřišské v Praze. Je ale potřeba pečlivě vybírat, protože v obou najdete i nehorázné kýče.

Gregorio Angelika 1029G (cena 1970 Kč)

Hermés Kelly (toto je originál, velmi podobnou prodává Borsini v Jindřišské v Praze za asi 2500 Kč)

 Psaníčka se vyplatí kupovat na eBay. Mám odtamtud jedno krásné zlaté, kupodivu opravdu kožené.
Ebay.co.uk (cena 23 liber i s poštovným)
Ebay.co.uk - Vintage psaní(čko) (cena 31 liber i s poštovným)

 Jedno večerní jsem sehnala v Praze v Debenhams. Jedná se o počin návrháře Juliena MacDonalda - Star by Julien MacDonald. Psaníčko je prostorné s magnetickým uzávěrem po celé délce. Cena byla něco pod 1000 Kč.

1 komentář: